Tuesday, June 16, 2009

Rahsia Pemasaran Super Affiliate - Pemasaran Email

Apa khabar?saya harap anda sihat di samping
keluarga dan orang tersayang.

Sebelum saya sentuh berkenaan dengan tajuk yang saya
nyatakan di atas,saya ada buah tangan untuk
anda,iaitu sebuah laporan percuma berkenaan
kuasa pemasaran email.
http://www.kuasaemail.com/index.php?ref=awanraz

Hari ini saya ingin mendedahkan satu rahsia yang
sebenarnya bukan lagi rahsia di kalangan super
affiliate.Rahsia tersebut tidak lain dan tidak
bukan adalah melalui pemasaran email.

Pemasaran melalui email memang sama sekali
tidak akan diabaikan oleh super affiliate
di luar sana dalam mempromosikan sesuatu
produk.

Super affiliate pasti akan meletakkan opt in
form untuk menangkap senarai email di halaman
landing page untuk produk yang mereka promosikan.

Ini adalah bertujuan untuk proses melakukan
follow up kepada pelanggan yang tidak melakukan
pembelian,selepas mereka keluar daripada halaman
yang dipromosikan.

Cuba anda bayangkan,betapa ruginya jika anda
mempromosikan sesuatu produk yang bagus,tetapi
pelawat yang datang ke laman promosi anda
berfikir 50-50 untuk membeli produk tersebut,
dan anda pula tidak meletakkan opt in form
untuk melakukan follow up kepada mereka.

Ini akan menyebabkan anda bakal kehilangan
pelanggan yang berpotensi untuk membeli produk yang
anda promosikan kerana tidak meletakkan
opt in form untuk mendapatkan email mereka bagi proses
follow up.

Jika anda ingin mengetahui tips-tips dan
kelebihan memilki senarai email,silalah
download laporan percuma ini:
http://www.kuasaemail.com/index.php?ref=awanraz

Ikhlas,
awanraz

No comments:

Post a Comment