Tuesday, June 2, 2009

Formula Luar Biasa Menjana Wang Dari Internet

Salam Semua Sahabat ,Apa Khabar?
Lupakan semua program cari wang yang susah untuk dibuat.
Saya ada rahsia bagaimana untuk buat duit dengan cara senang,mudah dan halal.
Saya telah menjumpai sesuatu yang sungguh luar biasadan andalah orang pertama yang saya ingat apabila pertama kali melihatnya.
Sahabat saya, Mohd Nizam akan mendedahkan beberapa teknikdan strategi kekayaan yang belum pernah didedahkan, antaranya:
[X] Bagaimana beliau menjana RM35,956.40 dalam 30 hari!
[X] Rahsia beliau membina 65,000 list prospek dalam masa singkat!
[X] Bagaimana beliau menukarkan RM100 kepada RM500 dengan teknik rahsia Ini!
[X] Strategi yang beliau gunakan untuk menjana RM435,200 dalam masa 7 bulan!
[X] Rahsia seorang surirumah menjana pendapatan RM35,000 sambil menjaga 3 orang anak dirumah!

Anda boleh membaca laporan rahsia ini secara PERCUMAdengan melawat ke sini:

http://www.jutawanautomatik.com/recommends/awanraz

Apabila anda menjadi ahli FLB Pro, anda akan mendapat satu sistem buat duit lengkap berikut:
-Laman web yang membina list untuk anda.
-Autoresponder lengkap dengan rahsia-rahsia buat duit,tip kekayaan dan jemputan untuk menjadi ahli FLB Pro dibawah anda.
-Panduan bagaimana membawa pelawat ke web anda cara senang.
-Ebook dan software cara dan teknik internet marketer barat buat duit.
-Pekel Formula Luar Biasa Edesi Gayapos yang saya jual dengan harga RM295,klik:
http://www.rahsiakekayaan.com/flb.pdf untuk melihat pakej yang akan diposkan kerumah anda!
-Usahasama antara ahli(Joint Venture).
-Produk-produk buat duit terbaru.

Bagaimana saya buat duit dengan sistem FLB Pro?
Dengan menjemput list anda menjadi ahli FLB Pro dan seterusnya kita membina rangkaian usahawan internet yang paling progresif!
Komisen ahli dengan konsep 2-tier untuk anda.
Peringkat 1: Komisen RM100 setiap jualan terus
Peringkat 2: Komisen RM50 setiap jualan daripada ahli
Ini bermakna katakan anda berjaya membuat jualan kepada 10 orang pada bulan pertama,komisen anda ialah RM100 x 10 = RM1000!! Dan 10 orang ini membuat jualan sama,komisen anda ialah RM50 x 10 x 10 = RM5000 sebulan!!
Pendapatan anda tidak terputus dengan bonus 2 tier!!

Apa yang boleh anda beli dengan duit lebih RM5000 sebulan??
Anda boleh bayar hutan kad credit?
Anda boleh beli kereta baru?
Anda boleh beli TV LCD 42"?
Anda boleh hias ruang tamu?
Anda boleh buat simpanan masa depan?

Saya dah lakukan semuanya diatas,kini tiba giliran anda pula..

Tapi Saya Tak Pandai Internet Dan Tidak Pandai Menjual?
Jika anda bermula dari bawah, saya pasti 90% anda akan gagal di internet.
Sebab itu saya mahu anda ambil kesempatan dengan menggunakan sistem FLB Pro yang saya guna setiap hari untuk buat duit!!
Saya telah mudahkan sistem ini supaya orang biasa juga kini boleh menjadi USAHAWAN INTERNET TERSOHOR.

Ini adalah antara testimoni yang telah saya terima daripada ahli FLB Pro:
"Mohd Nizam,terima kasih diucapkan kerana membuka jalan untuk saya membuat pendapatan sampingan dirumah. Dengan sistem anda,saya menjana RM1000 dalam masa 3 minggu!"-Adizakri,Kuching

"Terkejut juga saya terima RM100.Satu permulaan yang baik.Siapa yang dah bayar agaknya? Terima kasih Mohd Nizam. Harap perniagaan kita bertambah maju."Rizuan,Kuala Lumpur.

"Betullah apa yang u bagi i panduan tu,saya iklan kedalam XXXXX lagi cepat dapat prospek daripada kaedah yang saya guna iaitu forward2 email.Sekarang jumlah prospek saya dah meningkat kepada 202 orang dan pertama kali dapat RM300! Cayalah..." Watie,Kuching.

"Terima kasih atas komisen ini,ada semangat nak buat promosi lagi.Ni baru promosi offline,dah dapat komisen,online belum cuba lagi."Shamsul,Johor Bahru.

Sistem FLB Pro yang menjana RM150'000 dalam tempoh 5 bulan kini dalam genggaman anda!!
Jadi Ahli FLB sekarang!!

Apa lagi yang ditunggu..jadi ahli sekarang..
http://www.jutawanautomatik.com/recommends/awanraz

Ingat orang yang berjaya ialah…
MEREKA BUAT TINDAKAN!
MEREKA BELAJAR & CARI ILMU!
MEREKA TIDAK PUTUS ASA!
Jadi apa tunggu lagi, promosi flb pro anda sekarang dan buat duit!
Sila email saya jika anda mempunyai sebarang soalan.
Demi Kejayaan Anda,

JUMPA ANDA DISANA
AWANRAZ
awanraizul@yahoo.com

No comments:

Post a Comment